loading... Nuante de diversitate!
22 ianuarie 2011 | By: Misu Radovici

... masca din spatele feţei ...

Dacă am putea vedea lumea din jur exact aşa cum e ... cam cum ar arăta ea ... ? Există o zicală ... "alte măşti ... aceeaşi piesă" ...
De ce e oare nevoie de ele? Sau poate ca să facem şi mai interesantă întrebarea ... de ce ar avea nevoie o persoană ca mine sau ca tine de una?
Ne ascundem? Vrem sa părem altceva? Suntem sau ne considerăm oare "mai interesanţi? De ce? E oare chiar nevoie? ...
Sincer eu unu' nu cred asta ... şi totuşi în juru-mi văd atâtea măşti ... zâmbete false sau cuvinte "de complezanţă" ... şi mai mult decât atât ... poate ce e mai interesant ... văd "munca" depusă pentru a se realiza masca, zâmbetul sau aşa-zisul cuvânt ...
Oameni ce se chinuie, se străduiesc ... şi pun atât mult timp, energie şi/sau resurse ... să pară orice altceva decât sunt ... fără să îşi dea seama că, în ultima instanţă, tot efortul e unul zadarnic ...
Poate că ... în "teatrul vieţii" pentru unii e mai importantă masca ... dar în finalul "piesei" masca va rămâne doar atât şi nimic mai mult ... un "accesoriu de recuzită" ... fără de care "piesa" s-ar fi putut desfăşura la fel de bine (sau poate că de infinit de ori mai bine) fără nici cea mai mica problemă ... 
Ceea ce rămâne ... în final, cu sau fără masca ... sunt eu ... eşti tu!
Dar, în acelaşi final, cât de mult voi atârna eu sau tu ca persoana (sau ca ceea ce rămâne) şi cât de mult va atârna oare masca?
Raspunsul îl vom avea ... odată şi-odată, chiar dacă unii se fac că nu ştiu, că nu înţeleg sau că nu va fi aşa! Până atunci ... poate că ar fi mai bine de fiecare dacă renunţăm la anumite "obiecte de recuzită" ...
The choice is mine! The choice is yours ... all day, everyday!    

4 comentarii:

cella spunea...

Si eu ma lupt cu scoaterea mastilor ... cu unii se poate, cu unii insa ... e prea riscant:D din nefericire.
Intrebarea mea e alta. In fata Lui Dumnezeu tot cu masti ma duc?

Misu Radovici spunea...

Tocmai de aia am si continuat postarea cu ... "Sau poate ca să facem şi mai interesantă întrebarea ... de ce ar avea nevoie o persoană ca mine sau ca tine de una? Ne ascundem? Vrem sa părem altceva? Suntem sau ne considerăm oare "mai interesanţi? De ce? E oare chiar nevoie?" ...
Greu cu mastile si cu realitatea ... o vad in mine zilnic ce sa aleg ... realitatea a cine sunt-ceea ce sunt sau poate ca in multe cazuri ar fi mai buna o masca (o si de cate ori poate nu as fi avut atatea de catigat daca as fi purtat una ... dar cu ce pret?)... o vad in jurul meu ...
E o lupta ... e o alegere ... e ceea ce in final cred ca ma va defini ... pe mine si/sau pe cei din jur ...

cella spunea...

Uneori ... cred ca e sanatos sa ai o masca. Daca toti ar vedea starile mele, unii ar lua-o la sanatoasa tare.
Insa abia acum am realizat ca as scapa de ei pe de o parte si de pe alta ... ar ramane langa mine numai celor ce le pasa cu adevarat;)

Misu Radovici spunea...

Depinde cum vezi sau intelegi notiunea de masca ... cat despre prieteni stii vorba aia "Apara-ma Doamne de prieteni ca de dusmani nu mi-e frica" :P ...
Daca am invatat un lucru in viata a fost nu numarul lor al prietenilor ... ci calitatea lor ...
Of course ca nici eu nu las sa se vada tot ce e in inima mea (nu intotdeauna) dar e o mare diferenta intre a imi masca emotiile si sentimentele pentru a nu rani in jurul meu ... si a purta masca grosolana a ipocriziei ...
Blessings ... si continua sa fii o minune ...

Search